Odkaz: Skutočný príbeh LA Lakers
Seriál Odkaz: Skutočný príbeh LA Lakers zachytáva pozoruhodný vzostup a neslýchaný úspech jedného z najdominantnejších a najikonickejších tímov v profesionálnom športe.