Mali sme šťastie
Na motívy bestselleru New York Times od Georgie Hunterovej, televízna adaptácia diela „Mali sme šťastie“ je limitovaný seriál inšpirovaný neuveriteľným skutočným príbehom jednej židovskej rodiny rozdelenej pred začiatkom Druhej svetovej vojny. Sledujeme ich naprieč kontinentmi, ako sa snažia zo všetkých síl prežiť a znovu sa zísť.