Matildas: Svet pri našich nohách
Inšpirujúci a intímny príbeh zo zákulisia Matildas – austrálskeho ženského národného futbalového tímu – ktorý zachytáva ich cestu na domáce majstrovstvá sveta. Sledujeme, ako hráčky na ihrisku aj mimo neho inšpirujú ďalšiu generáciu.
Inšpirujúci a intímny príbeh zo zákulisia Matildas – austrálskeho ženského národného futbalového tímu. Matildas (Sam Kerrová, Ellie Carpenterová, Mary Fowlerová a ďalšie) odhaľujú obete, ktoré podstúpili, a ťažkosti, ktorými si prešli, aby sa stali najlepšími v najpopulárnejšom športe na svete. Napriek všetkým ťažkostiam ich sprevádza jeden cieľ – zanechať trvalý odkaz a inšpirovať budúce generácie k naplneniu svojich snov. V šiestich epizódach sledujeme hráčky na ihrisku i mimo neho a sprevádzame ich na ceste, na konci ktorej ich čaká doposiaľ najväčšia výzva – majstrovstvá sveta 2023 na domácej pôde.