Mickey Mouse Roadster Racers
Mickey, Donald, Goofy, Minnie a Daisy prevádzkujú garáž v Hot Dog Hills a pripravujú sa na preteky s premenlivými pretekármi po meste a okolo sveta.
Hoplá hopity-hop! Úžasná šestka v pohybe! Mickey, Donald, Goofy, Minnie a Daisy prevádzkujú garáž v Hot Dog Hills a pripravujú sa na preteky s premenlivými pretekármi po meste a okolo sveta. A keď nie sú na cestách, Daisy a Minnie prevádzkujú vlastný podnik Šťastné pomocníčky, ktorý ponúka pomoc obyvateľom mesta. Pripraviť sa, pozor, ŠTART do všetkých nových dobrodružstiev s Mickeym a jeho priateľmi.