Mila a multivesmír
Šestnásťročná Mila prežíva dobrodružstvo svojho života na cestách po multivesmíre s cieľom nájsť svoju matku Elis. Počas cestovania sa stretne zoči-voči operátorom, záhadnej a nebezpečnej skupine, ktorá chce vyhubiť všetky vesmíry. Bude im musieť čeliť, aby zachránila obrovský multivesmír.
Šestnásťročná Mila prežíva dobrodružstvo svojho života na cestách po multivesmíre s cieľom nájsť svoju matku Elis, s ktorou má zložitý vzťah. Čoskoro však pochopí, že to je ten najmenší z jej problémov. Počas cestovania objaví existenciu viacerých vesmírov a stretne sa zoči-voči operátorom, záhadnej a nebezpečnej skupine, ktorá chce vyhubiť všetky vesmíry okrem toho svojho. Mila bude musieť nájsť svoju matku a všetkých zachrániť, pričom sa učí prežiť v novej a zložitej realite. Mila vie, že aj napriek nebezpečenstvám, ktorým čelí, podniká tú najúžasnejšiu cestu svojho života.