Moji kamaráti Tiger a Macko Pú
Macko Pú, Tiger a priatelia zo Stoakrového lesa vítajú nových susedov – rozkošné šesťročné dievčatko Darby a jej šteniatko Bustera. S pomocou dobrodružných superpátračov Tigra a Macka Pú pomôžu diváci vyriešiť záhadu!