Zamilovaný Murai
Murai je svojrázny stredoškolák zamilovaný do svojej učiteľky Tanaky, ktorá je Otaku. Tanaka ho odmietne a povie mu, že by nikdy nemala záujem o chlapca s dlhými čiernymi vlasmi. Murai si ostrihá vlasy, prefarbí sa na blond a stane sa z neho verná kópia Tanakinej obľúbenej postavy z videohry.
Murai je študent druhého ročníka na strednej škole Takebe Gakuen a navštevuje prípravný kurz na prijímacie skúšky na vysokú školu. Jeho triedna učiteľka Tanaka ho predvolá do svojej kancelárie po tom, ako oznámi, že sa po strednej škole plánuje s ňou oženiť. Tanaka ho odmietne a povie mu, že by nikdy nemala záujem o chlapca s dlhými čiernymi vlasmi. Tanaka je Otaku a má oči len pre Hitotoseho, postavu z videohry Otome. Na druhý deň stretne Tanaka úplne iného Muraia. Ostrihaný Murai s blond vlasmi teraz vyzerá presne ako jej milovaný Hitotose. Tanaka nedokáže skryť šok a snaží sa Muraiovi vyhýbať, zatiaľ čo on sa aj naďalej pokúša získať si jej náklonnosť.