Nazi Megastructures
Dokumentárny seriál „Nazi Megastructures“ o nacistických megastavbách skúma skryté pozostatky Hitlerových najzvláštnejších inžinierskych projektov. Rozpráva príbehy o zlých génioch, ktorí ich navrhli, a ukazuje, ako tieto stavby priniesli technologickú revolúciu, ktorá zmenila spôsob vedenia vojny.