New Girl
Nové dievča sa vyznačuje mladým hereckým obsadením, ktoré prináša nový pohľad na priateľstvo. Jess Dayová (Zooey Deschanel) potrebuje po nešťastnom rozchode nové bývanie. Vyhľadávanie na internete ju privedie do skvelého podkrovia... a k trom nezadaným mužom, ktorých nikdy predtým nestretla. Nick (Jake Johnson), absolvent právnickej fakulty, ktorý sa stal barmanom, je najspoľahlivejší... a najzarytejší. Schmidt (Max Greenfield) je mladý profesionál, ktorý je hrdý na svoje brušné svaly. Winston (Lamorne Morris) je bývalý súťažný športovec, ktorý nevie, čo ďalej. Skupinu dopĺňa Jessina najlepšia kamarátka z detstva Cece (Hannah Simone), modelka so zabijáckym úsmevom. Táto pätica si uvedomí, že sa navzájom potrebujú viac, než si mysleli, a nakoniec vytvoria rozkošne dysfunkčnú – alebo podivne funkčnú – rodinu.