Plánovači
Manželstvo 37-ročnej Maleny Carregalovej s Marcosom sa blíži ku koncu a po 15 rokoch budovania eventovej agentúry, ktorú má teraz Marcos v rukách, je konfrontovaná s úplne inou realitou: Ocitá sa bez práce a s neistou budúcnosťou. V tejto kritickej situácii Malena stretáva Cali, fascinujúcu a ambicióznu ženu, ktorá jej životu vdýchne novú energiu.
Príbeh o novom začiatku z pohľadu Maleny Carregalovej, 37-ročnej ženy, ktorá sa práve rozviedla s Marcosom Gutíerrezom, majiteľom renomovanej eventovej agentúry, ktorá ju posledných 15 rokov zamestnávala. Takmer zo dňa na deň Malena čelí novej realite: je rozvedená, nezamestnaná, žije v prázdnom dome a nemá žiaden plán. V tejto komplikovanej chvíli stretáva Cali, energickú a ambicióznu ženu, ktorá jej vnukne myšlienku založiť si vlastnú agentúru. Malena tak bude musieť zúročiť všetky svoje skúsenosti, aby dala dokopy tím a nejakým spôsobom vdýchla život nečakanému projektu: stane sa konkurentkou svojho exmanžela.