Zahŕňa obdobie sledovania homosexuálov zo strany FBI počas Lavender Scare v 50. rokoch 20. storočia až po „kultúrne vojny“ v 90. rokoch 20. storočia a neskôr. Skúma queer dedičstvo hnutia za občianske práva a boj za rovnosť manželstiev.