Princ William: Koniec bezdomovectvu
Táto séria vďaka výnimočnému prístupu k princovi Williamovi zachytáva scény zo zákulisia práce princa, keď je konfrontovaný s rozsahom krízy ľudí bez domova, a ako verbuje svoj odhodlaný tím z projektu Homewards. Vo viacerých dojímavých okamihoch sa stretáva s ľuďmi, ktorí sa ocitli na pokraji bezdomovectva alebo ho priamo zažili – a tak vzniká jeho plán na výstavbu podporovaného bývania na jeho vlastnom pozemku.
„Koniec bezdomovectvu“ sleduje prvý rok ambiciózneho päťročného programu princa Williama, ktorým sa snaží dokázať, že s krízou bezdomovectva je možné skoncovať aj vďaka pomoci šiestich rôznych miest po celom Spojenom kráľovstve. Táto séria nám vďaka výnimočnému prístupu, ktorý filmárom poskytol princ William, ponúka náhľad k spusteniu tohto programu a k princovmu postoju, keď sa púšťa do boja proti tejto kríze. Vo viacerých dojemných okamihoch sledujeme, ako využije rady ľudí, ktorí život na ulici zažili, a v úprimných rozhovoroch sa podelí o to, ako ho inšpirovala jeho mama Diana, princezná z Walesu. Po naverbovaní svojho tímu z projektu Homewards na preskúmanie tejto krízy po celom Spojenom kráľovstve vidíme princa, ako začína konať – na svojom pozemku plánuje vybudovať podporované bývanie. Na fotosenzitívnych divákov môžu isté svetelné sekvencie a blikanie pôsobiť nepríjemne.