Queenie
Queenie Jenkinsová je 25-ročná Britka jamajského pôvodu, ktorá žije na juhu Londýna, žije v dvoch rozdielnych kultúrach a nezapadá ani do jednej. Po nepríjemnom rozchode s dlhoročným priateľom hľadá útechu na nesprávnych miestach a začína si uvedomovať, že sa musí postaviť minulosti čelom, aby sa mohla pohnúť vpred. Seriál je nakrútený podľa úspešného románu od Candice Carty-Williams.