Siren
Bristol Cove je pobrežné mestečko preslávené legendou, že kedysi bývalo domovom morských panien. Keď príchod záhadného dievčaťa potvrdí pravdivosť tejto povesti, rozpúta sa krutý súboj medzi ľuďmi a morom.