Stopár
V seriáli Tracker účinkuje Justin Hartley ako Colter Shaw, samotársky survivalista, ktorý sa potuluje po krajine a hľadá naplnenie. Využíva svoje odborné stopovacie schopnosti, aby pomohol bežným ľuďom aj polícii vyriešiť rôzne záhady, zatiaľ čo sa vyrovnáva s vlastnou rozbitou rodinou. Seriál je adaptáciou úspešného románu The Never Game od Jefferyho Deavera.