Sydney To The Max
Dej sa odohráva v súčasnosti s retrospektívami do 90. rokov a točí sa okolo školáčky Sydney Reynoldsovej, ktorá žije so svojím slobodným otcom Maxom a pokrokovou babičkou Judy – to sú tri generácie pod jednou strechou! Zatiaľ čo Sydney prechádza nečakanými a dokonca „katastrofálnymi“ problémami tínedžerského veku, Max sa jej zúfalo snaží poskytnúť pocit vedenia, perspektívy a podpory, ktoré nevyhnutne potrebuje. Stará mama, plná rodičovskej múdrosti a vtipkovania, využíva svoju dokonalú pamäť, aby dokázala, že sa Sydneyine pubertálne výčiny podobajú tým Maxovým.