SYNDUALITY Noir
Píše sa rok 2242. Kanata, ktorý sa túži stať drifterom, stretne Noir, chybnú mudrcku bez spomienok. Keď však Noir zahviezdi v bitke proti Enderom, Kanata sa s ňou spojí a zistí, čo znamená byť drifterom.
Keď z neba pri katastrofe známej ako Slzy novu začal padať jed modrosvor, ľudstvo sa uchýlilo do podzemia. O sto rokov neskôr sa vrátilo na povrch s úmyslom začať novú éru. Pod neustálou hrozbou útokov Enderov ľudia založili s pomocou humanoidných AI známych ako mudrci nové osady – takzvané hniezda. Píše sa rok 2242 a Kanata sa túži stať drifterom. Pri skúmaní zrúcanín múzea so slávnym drifterom Tokiom objaví mudrcku menom Noir, ktorá stratila pamäť. Noir nezvláda každodenný život, no zahviezdi v boji proti Enderom. Kanata sa s Noir spojí a zistí, čo presne znamená byť drifterom.