Taiwanské krimi príbehy
Štvordielny antologický seriál inšpirovaný skutočnými kriminálnymi prípadmi z Taiwanu, vrátane poistného podvodu s vykoľajením vlaku, masakru rodiny, vraždou učiteľky základnej školy a vraždou dieťaťa na vojenskej základni.
Tento štvordielny antologický seriál rozpovie skutočné kriminálne prípady z Taiwanu. Vykoľajenie vlaku spôsobí, že manžel poisťováčky Wen-Qing upadne do kómy. Ona má podozrenie, že išlo o násilný zločin, keď na svetlo vypláva podvod a románik jej manžela. Policajného veterána Wanga privolajú, aby vyšetril vraždu svojej dcéry Xuan, učiteľky, ktorú zavraždili na školskom parkovisku. Xuanin problémový žiak je jediným svedkom. Reportér Lee má skryté úmysly, keď chce urobiť rozhovor s chladnokrvným nájomným vrahom Shenom, ktorý po sebe zanechal kopu tiel, ale popiera svoju účasť na masakri rodiny Yehovcov. Utečenec Jie hľadá pomoc u svojho mladšieho brata Chenga, ktorý je vojakom. Kým sa ukrýva, objaví mŕtvolu chlapca vo vojenskom tábore a podozrivým je Cheng. Jie musí pretekať s časom, aby očistil meno svojho brata.