Tajný poklad Neapola
V Neapole sa blíži Silvester a Aniello, Teresa, Gennaro, Raffaele a Sasà, známi ako Wonderboys, majú byť vysťahovaní zo svojich domovov, pretože sa stará bosorka rozhodla predať ich byty výmenou za figúrku Maradonu. Figúrku však ukradne nový Munaciello, Wonderboy Tonino, skutočná legenda pre Wonderboys, ktorí po ňom pomenovali svoju skupinu. Keď sa Aniello vydá do podzemia Neapola hľadať figúrku, jeho nerozlučná skupina priateľov ho nasleduje a vydáva sa na skutočnú cestu za pokladom plnú legiend, záhad a dych vyrážajúcich objavov. Medzitým im je v pätách stará majiteľka a jej prisluhovači, ktorí sú ochotní urobiť čokoľvek, aby stratenú figúrku našli ako prví.