The Evermoor Chronicles
Tara Crossleyová a jej rodina sa snažia usadiť v zvláštnej novej dedine. Ale Evermoor nie je ako väčšina dedín. Majú tu tapisériu, ktorá predpovedá budúcnosť, kruh šitia tajomných Everínov… a k tomu bežné tínedžerské problémy s láskou a súrodeneckou rivalitou! Tara sa musí naučiť, ako používať svoje schopnosti zodpovedne. Všetko, čo Tara chce, je normálny život, dobré známky a jej miestna láska, Cameron. Séria magických nešťastí však premení Tarin obrad prechodu do dospelosti na epickú bitku o dedinu.