Tento seriál inšpirovaný skutočným príbehom je o životoch troch žien: Denise - dcére Ley Garofalovej, Marii Concette Cacciolovej a Giuseppine Pesceovej, ktoré sa vzopreli 'Ndranghete - talianskej mafii. Pomáha im prokurátorka Anna Colaceová, ktorá od príchodu do Kalábrie tušila, že 'Ndranghetu porazí ich vlastnými ženami. Je to riskantné, pretože 'Ndrangheta je známa svojou hrubou silou. „The Good Mothers“ sprevádza Denise, Giuseppinu a Mariu Concettu na ich ceste za slobodou a spravodlivosťou.