Tyran
Tajný kórejský projekt je zrušený po tom, čo sa o ňom dozvedia v USA. Američania majú prevziať jeho vzorku, no pri prevoze dochádza k incidentu. Riaditeľ Choe sa snaží vzorku skryť, zatiaľ čo Paul po nej pátra, no napokon skončia na rovnakom mieste ako Jagyeong a Lim Sang. Kto napokon vzorku získa?
Spojené štáty americké sa dozvedia o tajnom kórejskom projekte a dožadujú sa jeho zrušenia. Kórejská informačná služba sa im snaží odovzdať vzorku projektu, no pri prevoze dochádza k incidentu. Americký agent Paul tlačí na informačnú službu a konfrontuje vedúceho projektu, riaditeľa Choea. Medzičasom Jagyeong, jedna z hlavnách postáv tohto prípadu, a Lim Sang, vyslúžilý veterán, pátrajú z rôznych dôvodov po podriadenom riaditeľa Choea, Moyongovi. Napokon všetci skončia na tom istom mieste a pokúsia sa získať túto vytúženú poslednú vzorku.