Všetko je fajn
Obyčajná rodina musí čeliť katastrofe, vážnej chorobe jedného z detí, ktorá otrasie životmi všetkých jej členov. Anne, hlava rodiny, najpredávanejšia autorka self-help kníh, čelí obvineniu svojho vydavateľa a milenca z obťažovania. Pascal je Annin manžel, ktorého celé roky zanedbáva. Ich dcéra Claire je značne rozrušená chorobou svojej netere a rieši záležitosti týkajúce sa dcéry a exmanželky svojho partnera. Marion sa usiluje zvládať svoje manželstvo, chorobu dcéry a príťažlivosť k Louisovi, ktorého stretla v nemocnici. Vincent, mladší brat Claire a Marion, je atraktívny stevard, ktorý si zvykol užívať bezstarostný život. Keď Rose podstúpi transplantáciu kostnej drene, život s každodennými problémami pokračuje, ale nie bez nádeje a humoru.