Zámena v čase
Paz je samoľúba influencerka, ktorá dorazí do mestečka Água-Marinha, kde narazí na odpor miestnej aktivistky, a kde ju „zrušia“ na sociálnych sieťach pre urážlivé poznámky. Sto rokov predtým, v roku 1922, čelí Cecília po smrti rodičov nútenému manželstvu – a životu, po ktorom netúži – v Água-Marinhe. Vesmír im obom záhadne pomôže, keď si vzájomne vymenia telá.
V tomto brazílskom seriáli samoľúbej Paz nestačí, že je najslávnejšou brazílskou influencerkou roka 2022. Vyrazí do prímorského mestečka Água-Marinha, miesta na čele ženskej emancipácie, kde plánuje otvoriť „Pazin dom“, aby v ňom vycvičila novú generáciu influencerov. Ale miestne ženy, na čele s Mariou, sú proti Pazinmu plánu zabrať miesto, ktoré je využívané ako kultúrne stredisko. Po tom, čo je hádka medzi Paz a Mariou tajne nahratá a stane sa virálnou, je Paz „zrušená“ pre jej urážlivé poznámky. V tomto istom meste, ale v roku 1922, mladá spisovateľka čelí náročnej situácii. Cecília – spisovateľka a dedička bohatej rodiny – sa musí nasťahovať k svojim krstným rodičom po tom, čo jej rodičia zahynú pri požiari. A navyše si musí vziať nezrelého syna krstných rodičov – Pedra – napriek tomu, že je lesbička, a že netúži byť bežnou poslušnou dámou v spoločnosti a matkou. Tieto dve ženy oddeľuje sto rokov. Zúfalo chcú uniknúť svojim životom a pátrať po svojej slobode a šťastí. Vesmír sa im rozhodne pomôcť: záhadne cestujú časom, len aby sa zobudili v tele tej druhej v inom storočí. Teraz čelia problémom a údivom iného obdobia a musia prehodnocovať ženské problémy s rešpektom na miesto, v ktorom sa ocitli, a vydobyť si na svete pre seba nové miesto.