Zimomriavky: Zmiznutie
Keď dvojičky Devina a Ceceho pošlú na leto do Gravesendu v Brooklyne k ich rozvedenému otcovi a vedcovi Anthonymu Brewerovi, musia sa dať dokopy s novými kamarátmi, aby zachránili štvrť pred dlho ukrytou hrozbou.