Zvieratá zblízka s Bertiem Gregorym
Na cestách okolo sveta Bertie Gregory zachytáva unikátne zábery nezvyčajných zvieracích druhov. Vyzbrojený najmodernejšou technikou čelí so svojím tímom extrémnym podmienkam, aby odhalil výzvy, ktoré čakajú zvieratá. Dokumentárny seriál „Zvieratá zblízka s Bertiem Gregorym“ zachytáva momenty, ktorými si Bertie a jeho tím musia prejsť, aby sa prispôsobili nepredvídateľnej divočine na odľahlých miestach, kde natáčanie nejde vždy podľa plánu.