America's Greatest Animals
Elefant. Leopard. Lejon. Noshörning. Afrikansk buffel. De dominerar landet med sin intelligens, karisma och sitt mod. Afrikas ädlaste, utan tvekan. Nu ger Nat Geo WILD sig ut för att söka efter "de fem stora" i Amerika. Tolv kandidater med fantastiska karaktärsdrag är nominerade, inkluderat: ren, grizzlybjörn, vithövdad havsörn, älg, varg och vapiti. Vilka förtjänar äran?