Amy
Ett gripande och inspirerande drama om en ung kvinna som flyr från sin rika men dominerande man för att ta ett jobb som lärare i en skola för döva. Amy träder in i denna ljudlösa värld och lär de döva barnen att tala. Och i gengäld lär de henne att älska.