Änglagård
Livet i en liten by ställs på ända när den lokala ensamvargen dör och hans egendom, Änglagård, ärvs av den okända släktingen Fanny. Det väcker uppståndelse bland lokalbefolkningen.
Livet i en liten by ställs på ända när den lokala ensamvargen dör och hans egendom, Änglagård, ärvs av hans okända släkting Fanny. Hon kommer åkande in i byn på en stor motorcykel med sin bästa vän Zac, båda klädda i svart läder och nitar. När det frigjorda paret bestämmer sig för att stanna, väcker det uppståndelse bland lokalbefolkningen.