Bedtime Stories
När Skeeter Bronson (Adam Sandler) sitter barnvakt åt sin systers (Courtney Cox) barn tänker han ut fantastiska godnattsagor – där han själv alltid är hjälten. De fascinerade barnen gör egna tillägg till sagorna, och så händer plötsligt det magiska! De nattliga fantasierna blir verklighet på ljusa dagen för Skeeter och leder honom ut på verkliga äventyr på jakt efter ett lyckligt slut.