Black Travel Across America
Resekonsulten Martinique Lewis ger sig ut på en resa för att besöka historiskt listade Green Book-platser och moderna svarta resmål. Martinique kommer att lära sig om de fantastiska svarta tillflyktsorterna som blomstrade under en tid av rasbråk och hur de påverkade moderna svarta företagsägare.