Ernest Saves Christmas
När jultomten bestämmer sig för att gå i pension och föra vidare sin magiska påse av jul till en ny tomte, tar han hjälp av lustiga karaktärer, inklusive den älskvärda besserwissern Ernest P. Worrell.
Flygande renar! Busiga älvor! Galet snabba slädåkturer! Gör dig redo för en magisk dos av julglädje, galna julhälsningar och förtrollande specialeffekter i denna snabba, hjärtvärmande komedihit! När jultomten bestämmer sig för att dra sig tillbaka och föra vidare sin magiska påse med julöverraskningar till en ny tomte, tar han hjälp av en rad lustiga karaktärer, inklusive den älskvärda besserwissen Ernest P. Worrell (Emmy Award-vinnande komikern Jim Varney)! Längs vägen hjälper tomten och Ernest en cynisk tonåring att uppleva julens magi som aldrig förr. Och det är där det roliga och magiska börjar! Ernest Saves Christmas… en förtjusande, överraskande berättelse du aldrig kommer att glömma!