Fire Island
Regissör Andrew Ahns Fire Island utspelar sig i det legendariska Pines på Long Island och är en modern, multikulturell spaning som behandlar queerness och romantik, inspirerad av Jane Austens tidlösa teman i Stolthet och fördom. Berättelsen kretsar kring två bästa kompisar som ger sig ut på ett sagolikt sommaräventyr med hjälp av billig rosé och sina eklektiska vänner.