Flicka 2
Clint Black, Patrick Warburton och Tammin Sursok medverkar i uppföljaren till den omtyckta familjefilmen Flicka. Carrie (Sursok) är en tonårstjej från storstan vars liv vänds uppochner när hon flyttar till en hästfarm i Wyoming för att bo med sin pappa (Warburton). Men allt förändras när Carrie träffar hästen Flicka, en vild mustang som är lika egensinnig och envis som hon.