Jonas Brothers: The Concert Experience
Kevin, Joe och Nick "Bränner ner" scenen och bjuder in dig till sin personliga värld för ditt livs äventyr. Denna kolossala filmhändelse kastar världens hetaste band direkt in i i ditt vardagsrum — och inkluderar gästframträdanden av listettorna Demi Lovato och Taylor Swift. Säkra ditt VIP-pass till en unik upplevelse med denna multibegåvade trio, och se deras liv i kulisserna och utanför scenen.