Let it shine
Tre kreativa tonåringar från Atlanta, Georgia - Cyrus, Kris och Roxie - tar fram sina pennor för att medverka i en låtskrivartävling. När Cyrus vinner tävlingen, är det Kris som får kredd för det. Cyrus måste nu övervinna sitt dåliga självförtroende för att nå sina drömmar.