Man in Space
Från TV-serien Disneyland var Mannen i rymden den första av Tomorrowlands specialerbjudanden. Walt Disney introducerar denna animerade inblick på rymdraketens historia och de många utmaningarna som kommer med utforskning och rymdresor.