Miraculousvärlden: Shanghai, Legenden om Ladydragon
Marinette är på skolsemester och allt är bra...tills att hon får veta att Adrien har behövt åka till Shanghai, Kina, med sin far. Som tur är bor hennes farbror Wang där och han fyller snart år! För att träffa Adrien och undersöka sitt egna ursprung, bestämmer sig Marinette för att ta sin present till farbror Wang själv. Men snart efter att hon har anlänt blir hon av med alla sina saker, inklusive hennes väska, Tikki och Miraculous som kan förvandla henne till en nyckelpiga!