My Dad's on Death Row
John Battaglias nära forestående arrestering för kränkning av villkorlig frigivning leder till en tragedi under hans sista besök med döttrarna Faith och Liberty. En hemsk dokumentär utforskar detta och ett annat skrämmande brott, med intervjuer med mördare, överlevande och tillgång till texanska fängelser, vilket erbjuder en fängslande utforskning av verklig brottslighet och dess efterdyningar.