Ocean Therapy
"Ocean Therapy" skildrar Brunos resa från surfare och skeppare till att brottas med livet efter att ha förlorat funktionen i sina ben vid 24 års ålder. Genom depression och två självmordsförsök finner Bruno tröst och syfte i havet och illustrerar den transformerande kraften i att följa sina passioner även i motgångens stund.