Patagonia Wings
Författaren Sylvain Tesson gör den franska militära gruppen för bergstrupper sällskap på deras expedition till Patagonien. Förenade av samma kärlek till bergsbestigning, vill de hylla hjältarna inom Aéropostale – Mermoz, Saint-Exupéry och Guillaumet – genom att bestiga Fitz Roy och hoppa från en av dess toppar.