Science Fair
Nio gymnasieelever från olika delar av världen navigerar sig igenom rivalitet, motgångar och hormoner i jakten på att tävla vid den prestigefulla mässan International Science and Engineering Fair.
Denna glada, engagerande film är en vinnare av Sundance Festival Favorite Award, och handlar om den inspirerande berättelsen om nio gymnasieelever från olika delar av världen då de navigerar sig igenom rivalitet, motgångar och hormoner i jakten på att tävla vid den prestigefulla mässan International Science and Engineering Fair. De ställs emot 1700 av världens mest lysande och smarta och endast en av dessa briljanta tonåringar kan vinna.