Space Buddies: Valpgänget på rymdäventyr
Disneys talande hundvalpar gör en galaktisk resa dit ingen valp har farit tidigare – till månen! Detta äventyr är ett litet steg för en hund, men ett jättekliv för alla hundar. Valpgänget och deras två nya vänner Spudnick och Gravity måste använda allt sitt mod och sin fyndighet för att landa på månen och ta sig hem igen. En fantastisk berättelse om lagarbete och lojalitet.