Spirit of the Ball
Initiativet "Spirit of Football" reser från London till VM i Ryssland och använder en fotboll för att knyta an människor och kulturer. Genom möten i krisdrabbade länder som Kosovo och Turkiet främjar de sammanhållning och bekämpar rasism. Deras resa symboliserar hopp om en framtid med ömsesidig förståelse och färgglada samhällen.