Spy Hard
Agent WD-40 skickas på sitt svåraste uppdrag någonsin... att stoppa den onda General Rancor innan han förstör världen!
Parodifilmfavoriten Leslie Nielsen (Den nakna pistolen, Airplane!) tar spionage på mindre än allvar i denna upprörande roliga parodi av spionvärlden! Hemlig agent WD-40 (Nielsen) har till uppgift att omintetgöra planen tillhörande sin ärkefiende General Rancor - en tyrannisk galning som förlorat två lemmar i en explosion och nu är obeväpnad och farlig! WD-40:s uppdrag (om han skulle välja att acceptera dem) är att rädda världen från förstörelse, rädda dottern till sin tidigare partner och, naturligtvis, göra något "undercover"-arbete med en sexig medagent (Nicollette Sheridan). Guidad av en spionchef som förklär sig själv som kontorsmöbler planerar WD-40 att... (förlåt, resten är klassificerat). Spy Hard gör parodi på succéfilmer såsom Pulp Fiction, Speed och True Lies, och är allt som en spionthriller inte är... och mer!