Story of... Cheese
Följ med Rosie Lovell på en global utforskning av ost när hon avslöjar konsten och variationen av osttillverkning. Upptäck ostarna du måste prova och hemligheterna bakom deras läckerhet. Utforska ostens värld med Rosie och hennes medresenärer för att förstå dess omfattande popularitet och varför det är en älskad kulinarisk njutning kulturer över.