The Boys: The Sherman Brothers' Story
Deras musik är oförglömlig. Deras namn är legendariskt. The Boys: The Sherman Brothers' Story är en intim resa genom Robert och Richard Shermans liv. Medan deras låtar - "A Spoonful Of Sugar "(Mary Poppins) and "I Want To Be Like You" (Djungelboken) – firade familjeunderhållning och lyckliga slut, var deras liv inte lika harmoniskt. Gå bakom scenerna för en inblick i Walt Disneys musikvärld. Innehåller scener där tobak förekommer.