The Making of Doctor Strange in the Multiverse of Madness
Följ med den visionära regissören Sam Raimi och filmskaparna när de berättar om hur de gav liv åt Marvels mörkaste berättelse. Från världsbyggande till universumbyggande, hör från de inblandade om vad som krävdes för att designa, skapa och göra varje universum unikt och trovärdigt. Upptäck allt detta och mer i "ASSEMBLED: The Making of Doctor Strange In The Multiverse of Madness."