Three Men and a Baby
Ta tre Hollywoodstjärnor (Tom Selleck, Steve Guttenberg, Ted Danson), lägg till en bedårande liten flicka, och resultatet blir en dråplig komedisuccé. Tre stiliga Manhattan-ungkarlar får en oväntad ny rumskompis – komplett med vagga, napp och blöjor. Bebisen ger dem allt annat än glädje… tills deras fadersinstinkter tar över och hon blir ”pappas flicka” för alla tre.