Tillbaka till våran lilla bondgård
Familjen Chester lämnar stadslivet för att återuppliva ofruktbar mark. Genom att leva i harmoni med naturen och maximera den biologiska mångfalden, skapar de ett magiskt fungerande lantbruk.